1 oktober 2013

Films en series - september 2013

Al sinds 2008  hou ik op een website bij welke films en televisieseries ik kijk. Toentertijd keek ik ontzettend veel, mede dankzij mijn studie. In de maand september heb ik niet veel gezien. Feuten kijk ik af en toe tussendoor, maar is niet echt een topserie te noemen. Twin Peaks daarentegen is tot nu toe fantastisch. lekker mysterieus sfeertje, boeiende en vreemde karakters en ik ben wel erg benieuwd wie Laura Palmer vermoord heeft!

September
Films
  1. TV Loft (Antoinette Beumer, 2010) :: 6.0
Series
  1. Internet Feuten - Seizoen 3 (Lourens Blok, Remy van Heugten, Hesdy Lonwijk, 2013): Aflevering 2 t/m 5 (nog niet af gezien)
  2. Internet Twin Peaks - Seizoen 1 (Mark Frost, David Lynch, 1990): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 1 films (maandgemiddelde: 4.0) gekeken:
  • Kort (t/m 20 min.): 0.
  • Middel (21 t/m 75 min.): 0.
  • Lang (meer dan 75 min.): 1.
Totaal 8 afleveringen van series gekeken.

Totale speelduur: 393 min.
Aantal films / series herzien: 0.

Best beoordeeld: Loft (6.0, 43ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Loft (6.0).

Media-verdeling
Internet 2.
TV 1.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten