16 november 2013

The road to Egmond: november so far..

Inmiddels zijn er alweer een paar weken voorbij en ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas na de 7 Heuvelenloop meer dan 15 km ga lopen tijdens trainingen. De afgelopen tijd heb ik lange rustige duurlopen afgewisseld met korte snelle runs en af en toe een interval. Helaas zat het weer totaal niet mee en ben ik geregeld zeiknat geregend. En de donkere avonden hou ik ook al niet zo van. Gelukkig dat ik een doel heb, anders was ik niet zo gemotiveerd geweest. ;-)

Morgen is de 7 Heuvelenloop, 15 km door de heuvels van Nijmegen. Ik ben benieuwd.. Ik voel me niet helemaal 100%, maar dat kan ook komen door de korte nachtrust de afgelopen nacht. Rustig aan gaan we het sowieso doen, dus de tijd zal wel tussen de 1:20u en 1:30u gaan liggen. Het wordt mistig en bewolkt, maar droog. Ik heb er zin in!

Daarna nog 8 weken tot aan Egmond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten